Arkadaşlar üzülerek belirtmek istedim son zamanlarda sunny model lcd lerde arızalı ürünlerle karşılaşıyoruz.
En son 2 adet aldım daha evde 10dk çalıştıktan sonra arızalandı. Sebebi malum adaptöründen 18volt geliyor olması.
lcdlerin birini daha açmamış haldeyken arızalandığı için garantisinden yararlanmak için verdim.
Servis halledemedi arızayı merkeze yani istanbula yolladı. Tabii
bu durumda elimizde biri patladı, açmış bulunduk garanti dışı kaldı.
Bu durumla ilgili sunny genel merkeze mail attım, kısaca özetlemek
istiyorum: Ürününüz olan Sunny 7inç lcd lerden tüm türkiye genelinde
her yıl 100lerce satın alıp eyp işinde kullanmaktayız, son zamanlardaki
arızalı veya bizim arızalandırdığımız ürünler için yedek malzeme yani
lcd veya kontrol kartı almak istiyoruz.
Gelen cevap: Yetkili servislerimiz haricinde yedek parça vermemiz mümkün değil.
Ancak arızalı ürünü yetkisiz kişiler tarafından açılmamış şartıyla
servislerimize iletin, orada sonuçlanamayan arıza merkezimize
gönderilir arıza tespitinden sonra size fiyatı çıkartılır.
Şimdi ben lcdyi servise verdim diyelim, oda arızayı tespit edemedi istanbul merkeze yolladı, merkez bana şu kadar olur dedi.
Bana pahalı gelmesede bu fiyat, diğer aracı ücreti, kargo git gel parası.
Yani işin özeti hiç yardımcı olmuyorlar.
DEMEKKİ BİZLERİN YILDA EN AZ 100ADET ÜRÜNLERİNİ ALMAMIZ BUNLARIN HİÇ UMURLARINDA DEĞİL.
Ticaret anlayışlarını kınıyorum ve birdaha sunny marka hiçbir ürün almayacağımı belirtmek istiyorum.